Barometr Innowacyjności
Barometr Innowacyjności pozwala ocenić potencjał kreatywny, twórczy i innowacyjny badanej osoby - jej preferencje do bycia innowatorem w zależności od sytuacji, zadania i pełnionej roli w zespole lub projekcie.
W badaniu uczestnicy odpowiadają na 30 pytań (każde składa się z dwóch alternatywnych stwierdzeń - łącznie 60 zdań). Określają w ten sposób swój stosunek do generowania innowacji lub pomysłów w różnych sytuacjach zawodowych i życiowych. W efekcie możliwe jest stwierdzenie, jaki jest potencjał i nastawienie badanego do bycia innowatorem w sześciu typach zadań i sytuacji:
- Rozwiązywanie problemów
- Tworzenie nowych idei
- Optymalizowanie i doskonalenie
- Wdrażanie innowacji
- Dostrzeganie nowych szans biznesowych
- Powstrzymywanie zmian (szósta kategoria odnosi się do określenia siły ew. oporu przed zmianami i innowacjami)
Znając wyniki kwestionariusza, możemy bardziej świadomie przypisać badaną osobę do tych sytuacji, problemów lub zadań, w których jej twórczy potencjał będzie najlepiej wykorzystany.
Autorami testu są konsultanci firmy szkoleniowej Training Projects specjalizujący się w szkoleniach z zakresu innowacyjności, autorzy książki "Budowanie Kultury Innowacyjności".
Kiedy warto skorzystać z naszych testów i jak mogą one wspomóc rekrutację, szkolenia, assessment center albo planowanie karier? O tym mówi Rafał Szczepanik, współtwórca serwisów HRmapa.pl i Pracuj.pl
Zobacz videoinstrukcję aktywacji badania
Przejdź do aktywacji badania - wybierz poniżej liczbę osób, które chcesz przebadać.